Servis

Servis L

V případě, že alternativní toner dodaný od naší společnosti způsobí ve vaší tiskárně jakýkoli problém, tak nás neprodleně kontaktujte k zajištění servisu tiskárny. Zajistíme zdarma autorizovaný servis tiskárny a výměnu toneru. Nemůžeme bohužel akceptovat servis třetích stran a náklady s tímto vzniklé.

 

 

Víme, že mimo kvality produktů a rychlosti dodávky jsou pro naše zákazníky důležité i informace. Ty nejdůležitější najdete zde, na další případné otázky vám ochotně odpovíme telefonicky, mailem i při osobním jednání.

 

Nejčastěji kladené otázky

 

Jak zjistit správné označení spotřebního materiálu – toneru, náplně…

Na původním toneru nebo náplni je uvedeno označení. Pokud ho zde nenajdete, zavolejte nebo pošlete e-mail s uvedením typu tiskárny nebo jiného zařízení a my vám správné označení sdělíme.

 

Po vložení toneru (náplně) jsou strany z tiskárny nepotisknuté

Podívejte se, zda byla z toneru odstraněna plomba nebo z náplně krycí přelepení, případně zda je toner (náplň) správně vložen. Pokud je vše správně, zavolejte nám, nebo napište e-mail.

 

Proč je vytištěno z Lamda toneru (náplně) méně stran než z originálního toneru

Spotřeba tonerového prachu nebo inkoustu závisí mimo jiné i na tom, co se tiskne – např. při tisku grafiky a obrázků se prachu nebo inkoustu spotřebuje podstatně více. Počet vytištěných stran ovlivňuje i nastavení kvality tisku. Projevuje se to především u nastavení „Nejvyšší kvalita“ nebo pokud se tiskne na velmi kvalitní a hrubý papír.

 

Vytištěná stránka u inkoustové tiskárny je rozmazaná. Co může být příčinou?

Nejčastější příčinou rozmazaného tisku je nezaschnutí inkoustu. V případě nastavení tisku „Nejvyšší kvalita“ nebo tisku na kvalitní a hrubý papír se spotřebuje více inkoustu a výtisk potřebuje více času na dokonalé zaschnutí. Další možností může být použitý papír, který není pro inkoustový tisk vhodný.

 

Proč jsou barvy na výtisku jiné než na monitoru?

Elektronické zpracování je v různých systémech a na různých monitorech odlišné, podobně se od sebe odlišují i barvy různých tiskáren. Některé tiskárny je možné podobně jako monitory barevně kalibrovat, ale ani to neznamená 100% jistotu absolutní shody mezi obrazem na monitoru a výtiskem.

 

Proč vytištěná stránka extrémní barvy?

Nejčastější příčinou je prázdná inkoustová náplň. Problém se ale může objevit i u tiskáren, které mají elektronický indikátor množství inkoustu nebo upozornění před úplným vyprázdněním. V některých případech vzduchová bublinka nevpustí dočasně jednu barvu k tryskám. Nejdříve překontrolujte, zda nechybí nebo nevynechává jedna barva a případně ji vyměňte. V dalších případech nastavte menu tiskárny na „Čistění inkoustové náplně“ a tisk zopakujte.

 

Jaký je důvod sběru prázdných kazet a náplní?

Sběrem, zhodnocováním nebo případnou odbornou likvidací se významně redukuje stále větší počet odpadů. V Evropě podle odborných odhadů v odpadu končí 60 milionů tiskových hlav, 25 milionů kazet od tonerů a 120 milionů prázdných obalů inkoustových náplní… 

 

Zneškodníte odborným způsobem prázdné obaly od tonerů a náplní?

Společnost Lamdaprint CZ s.r.o. nabízí vykoupení nepoškozených prázdných obalů. Od více než 20 kusů si obaly vyzvedáváme po telefonické domluvě sami u zákazníka. Menší množství je možné poslat poštou nebo přepravní službou. Námi odebírané typy prázdných obalů obsahuje výkupový ceník.

 

Případné další dotazy rádi zodpovíme po telefonu, můžete nám také napsat na e-mail: eshop@lamda.cz

Obchodní podmínky


Všechny informace o objednávání kvalitních produktů Lamda.

VÍCE

Platba a doprava


Jak zaplatit, jakým způsobem a kdy budou produkty doručeny.

VÍCE

Reklamace


Případné reklamace řešíme bez odkladu a k maximální spokojenosti zákazníků.

VÍCE